انتخابات ۱۴۰۲ | حضور پرشور مردم و مسئولین پای صندوق‌های رای + فیلم و تصاویر

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۱ اسفندماه آغاز شد. 

تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط هستند. طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، تمام متولدین ۱۱ اسفند ۸۴ به قبل می‌توانند در انتخالات امروز شرکت کنند.

نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بازدید وزیر کشور از محل ستاد انتخابات؛ وحیدی رای خود را به صندوق انداخت

 احمد وحیدی وزیر کشور  با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از بخش‌های مختلف و آمادگی‌ها لازم برای آغاز فرآیند اخذ رای بازدید کرد و دقایقی بعد از ساعت ۸ صبح آرای خود را به صندوق‌های رای مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور انداخت.

ستاد انتخابات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی می‌رساند، فرآیند اخذ رای از رای‌دهندگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ارائه اصل یکی از مدارک هویتی پنجگانه (کارت ملی - شناسنامه - گذرنامه - گواهینامه - کارت پایان خدمت) انجام می‌پذیرد.

همچنین به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، الزامی است.

حضور پرشور مردم ایران‌زمین پای صندوق رای در نخستین ساعات انتخابات

حضور حجت الاسلام ناطق نوری در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات

حضور ناطق نوری در انتخابات ۱۴۰۲

محمدرضا عارف در حسینیه جماران رأی خود را در صندوق انداخت

حضور عارف در انتخابات ۱۴۰۲

حضور مردم در انتخابات امنیت‌زاست

سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه حضور در رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع ابوذر تهران گفت: حضور مردم پُرکردن خشاب و مشت نیرو‌های مسلح است که امنیت‌زاست و نباید از آن غفلت کنند.

حضور حاجی زاده در انتخابات ۱۴۰۲

فقط به خاطر رهبر اومدم و کاری به احزاب ندارم

بانوی تهرانی که به همراه فرزندش پای صندوق رای حاضر شده بود به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فقط به خاطر رهبر اومدم و کاری به احزاب مختلف ندارم. بچه های ما باید یادبگیرند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.

معاون وزیر کشور: ۳۰۰ هزار نفر در امر تامین انتخابات فعال هستند

سید مجید میر احمدی معاون وزیر کشور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: مردم به شایعات توجه نکنند، به عنوان راوی صادق هر خبری که باشد اولین اطلاع رسانی را خواهیم داشت.

قالیباف ريیس مجلس با حضور در شعبه اخذ رای تکیه مرتضی علی(ع) واقع در محله هرندی تهران رای خود را به صندوق انداخت.
 
حضور قالیباف در انتخابات ۱۴۰۲
از وضعیت معیشت ناراضیم، ولی بخاطر ایرانم آمدم
اژه‌ای: مردم برای حل مشکلات پای صندوق‌های رای تصمیم‌گیری کنند

رئیس قوه قضاییه صبح امروز یازدهم اسفند ماه با حضور در مسجد جامع لویزان در رای‌گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: بدون تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور و خوشحالی و مسرّت دوستان ایران اسلامی سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان و شیاطین خواهد شد.

وی افزود: مردم ما با رویکردی دین‌محور، ملی‌گرایانه و مبتنی بر آینده‌نگری و دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی، در انتخابات شرکت می‌کنند و بر اهمیت مقوله انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و نگاه دنیا به این انتخابات، وقوف دارند.

مادر شهیدان خالقی پور: ان‌شاءالله امروز مردم بهترین افراد را برای کشور انتخاب می‌کنند

مادر شهیدان خالقی پور پس از آنکه رای خود را به صندوق انداخت به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دشمنان ما را خدا از ابلهان آفریده همیشه گفتن مردم نمیان، اما مردم بیشتر حضور پیدا کردند.

وی گفت: مردم به شهدا بدهکارند و خون دادیم که امروز بتوانیم سرنوشتمان را خودمان مشخص کنیم.

 علی مطهری: مجلس آینده می‌تواند در انتخاب مدیران خوب و نیز رفع تحریم‌ها موثر باشد

در سامانه انتخاب ایران لیست نامزد‌ها و شعب اخذ رأی وجود دارد

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل تالار وزارت کشور گفت: طی بازدیدی که از شعب اخذ رأی داشتیم شاهد بودیم که رأی‌گیری در شعب اخذ رأی به صورت روان در حال انجام است. بیش از ۹۹.۰۵ درصد اتصال شعب برقرار است.

وی افزود: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند.

حضور وزیر ارتباطات در انتخابات

 رییس سازمان انرژی اتمی ایران در انتخابات شرکت کرد 

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع لویزان، رای خود را به صندوق انداخت.

حضور اسلامی در انتخابات ۱۴۰۲

مهران رجبی از حضور دهه هشتادی‌ها در انتخابات دوازدهم می‌گوید

حضور رحمانی فضلی در محل وزارت کشور برای حضور در انتخابات

حضور رحمانی فضلی در انتخابات 1402

پخش کردن گل توسط یک رای دهنده بین مردم

یک شهروند تهرانی با حضور در حسینیه ارشاد در روز رای‌گیری انتخابات با پخش گل بین مردم اظهار کرد: هر کشوری دشمنی دارد، محاله هیچ کشوری دشمن نداشته باشد. غرض‌ورزی دشمنان نشان از اقتدار ایران دارد.

شرکت در انتخابات یک وظیفه است

مادری که به همراه فرزند نوجوان خود در پای صندوق رای حاضر شده بود به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما در  این کشور زندگی می کنیم و وظیفه خودمان می دانیم که در انتخابات شرکت کنیم.

رئیس رسانه ملی رای خود را به صندوق انداخت
حضور جبلی در انتخابات
 
انتخابات الکترونیکی در ۱۷۰۰ شعبه در حال انجام است 

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بیان کرد: در بعضی شعب ازدحام جمعیت وجود دارد. تا کنون تخلفی که در سرنوشت انتخابات تاثیرگذار باشد نداشتیم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه سامانه مردم ناظر در حال کار است، افزود: انتخابات الکترونیکی در ۱۷۰۰ شعبه در چهار حوزه در حال انجام است.

صحبتهای طحان نظیف در روز انتخابات

حدادعادل درمورد ماجرای «پاجوش ها»: منظورم لیست‌های خلق الساعه جعلی بود که در وزارت کشور به ثبت نرسیده

حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مسجد لرزاده رای خود را به صندوق رای انداخت. او در حاشیه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ گفت: امروز برای این پای صندوق رای حاضر شدم تا بگویم کشور با اراده تک تک مردم ایران ساخته می‌شود.

حداد عادل با اشاره به جمله چند روز قبلش (چنار  و پاجوش) که حاشیه‌های زیادی به وجود آورد، اظهار کرد: عده‌ای سودشان را در برپا کردن جنجال در این زمینه می‌دانند. کاملا مشخص بود که منظور بنده فهرست‌های قانونی نبود، بلکه فهرست‌های خلق الساعه جعلی بود که در وزارت کشور به ثبت نرسیده و افرادی که در این لیست‌ها هستند، اصلاً رضایت ندارند. منظور بنده این لیست‌ها بود، اما عده‌ای برای جلب کردن رای بیشتر جنجال به پا کردند که در نهایت به ضرر خودشان تمام شد. 

حسن روحانی با حضور در یکی از مدارس تهران، رأی خود را به صندوق انداخت

حضور روحانی در انتخابات

یک رای اولی: راه اعتراض کردن رای ندادن نیست/ با رای ندادن اجازه می‌دهیم که افراد دیگر به جای ما تصمیم بگیرند

شرکت ظریف در انتخابات
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق کشورمان با حضور در مدرسه ای در حوالی منزل مسکونی‌اش، در انتخابات شرکت کرد.
 
ظریف در انتخابات شرکت کرد
 از مسئولین گله‌مندم و نمی‌خواستم در انتخابات شرکت کنم، ولی عذاب وجدان گرفتم و به عشق رهبرم اومدم

بیش از ۳۵۰ خبرنگار خارجی انتخابات را از ایران پوشش می‌دهند

بیش از ۳۵۰ خبرنگار و عوامل خبری از ۱۶۰ رسانه و ۲۰ کشور جهان، دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را از ایران گزارش می‌کنند.

️وزارت کشور اعلام کرد: شهروندان گرامی که به‌دلیل مشکلات جسمانی قادر به حضور در شعب اخذ رای نیستند، می‌توانند از طریق تماس با فرمانداری‌ها از خدمات شعب سیار بهره‌مند شوند.

گزارشی از تخلف انتخاباتی در استان تهران نداشتیم

استاندار تهران نیز گفت: تاکنون گزارشی از بروز تخلف در هیچ یک از شعب اخذ رای سطح این استان مخابره نشده و رای‌گیری در شرایط مطلوب از مردم در همه شعب در حال انجام است.

حضور استاندار تهران در انتخابات

حضور حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در انتخابات

انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است

رادان فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: هیچگونه مشکل امنیتی در هیچ یک از شعب سراسر کشور وجود نداشته و امنیت کامل برقرار است.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: ما تا آخرین لحظاتی که نتایج معلوم شود برای حفظ امنیت و پاسداشت همه آن چیزی که مردم آن را امنیت می نامند، در خدمت شان هستیم.

استقرار صندوق‌های اخذ رأی در ایستگاه‌های مترو

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به منظور سهولت شرکت شهروندان و مسافران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صندوق‌های اخذ رای در ایستگاه‌های منتخب مترو مستقر شده است.

صندوق‌های رای در ایستگاههای مترو مستقر شد

صحبتهای خبرنگار چینی درباره انتخابات ایران

خبرنگار رسانه دولتی چین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در دوره‌های مختلف انتخابات در ایران حضور داشتم و همیشه واقعیتی که در انتخابات ایران وجود دارد با چیزی که رسانه‌های غربی می‌گویند متفاوت است.

خانواده ایرانی: به خاطر آینده خودم و پسرم اومدیم رای بدیم/ انتخاب اصلح به آینده کشور و رفع مشکلات کمک می‌کند

مسئولین شعب مجاز به نوشتن رای نیستند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیزی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند و یا به‌دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رای خود نیستند می‌رساند، برای شرکت در انتخابات و دادن رای می‌توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به یکی از شعب اخذ رای مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر با کمک وی نام و نام‌خانوادگی و کد نامزد را در برگ رای بنویسند و سپس آن را شخصاً به صندوق رای بیندازند.

ضمناً مسئولین شعب، اعم از نمایندگان فرماندار، اعضاء شعبه، ناظرین هیات نظارت، عوامل انتظامی، نمایندگان نامزد‌ها و بازرسین به‌هیچ‌وجه مجاز نیستند برای رای‌دهندگان اقدام به نوشتن رای نمایند.

حضور مردم پای صندوق رأی هژمونی دشمن را از بین می‌برد

مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حوزه اخذ رای امامزاده صالح بیان داشت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی که دشمن هیچ حربه‌ای در مقابل آن ندارد، مردمی بودن آن است. در هر عرصه و ساحتی که نظام نیاز به دفاع داشته است، مردم با تشخیص درست خود حضور پیدا کردند.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: امروز مردم با شور و اشتیاق حضور پیدا کردند. با توجه به هجمه‌های دشمن علیه نظام اسلامی و مظلومان عالم، امروز به حضور مردم نیاز جدی داریم. امروز هژمونی دشمن کاملا به هم ریخته است و حضور مردم کمک می‌کند که سلطه نظام غرب از بین برود.

فرآیند رای‌گیری بدون هیچ مشکلی در حال انجام است

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اظهار کرد: تاکنون بدون هیچ مشکلی رای‌گیری ادامه دارد، علی‌رغم سرما و بارندگی‌هایی که در بعضی از شهر‌ها منجر به سیل شده در این شهر‌ها نیز رای گیری انجام گرفت. 

شاهچراغی افزود: امیدوارم این حضور پرشور ادامه داشته باشد، ما برابر آمار‌هایی که از سراسر کشور داریم به نسبت دوره‌های قبل حضور مردم پرشور‌تر و موثر‌تر بوده است.

وی ادامه داد: همه شعب موظف هستند یکی از ۵ مدرک هویتی را بپذیرند، اگر مشکلی در اطلاعات شناسنامه‌ای وجود دارد شعب می‌توانند با تماس بر یکی از مراکز ثبت احوال هماهنگ کنند و اشکال را رفع کنند.

منوچهر متکی در مسجد جامع ابوذر تهران رای خود را به صندوق انداخت

متکی رای داد

 تصویر جدیدی از مردم ایران را به خاورمیانه منتقل کردیم

خبرنگار شبکه العهد عراق به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیش‌بینی رسانه‌های خارجی در روز‌ها و هفته‌های قبل این بود که مشارکت مردم در انتخابات ایران کم است.

وی بیان کرد: اکنون چیزی که مشاهده میکنیم حضور پرشور مردم است و دوباره تصویر جدیدی از مردم ایران را به خاورمیانه منتقل کردیم.

مردم رای‌دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند
طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: مردم حتی‌المقدور سعی کنند از همین ساعات باقی مانده استفاده کنند و رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.
 
مادر جوانی که با فرزندان کوچک خود پای صندوق رای آمده بود تا مشارکت در سرنوشت کشور را به آن‌ها بیاموزد
کرباسچی: صندوق رای را نباید از دست بدهیم

اسامی استان‌های پیشرو در انتخابات اعلام شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان از استان‌های پیشرو در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه ۴۷ درصد از رأی‌دهندگان زنان و ۵۳ درصد مردان هستند، بیان کرد: ۸۶ درصد از رأی‌دهندگان با کارت ملی، ۱۱ درصد با شناسنامه، ۳ درصد گواهینامه و کمتر از ۱ درصد با پاسپورت و کارت پایان خدمت رأی دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان پای صندوق رای حاضر شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در شعبه مسجد دانشگاه صنعتی شریف در تهران در انتخاب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و آرای خود را به صندوق انداخت.

حضور امیرعبدالهیان در انتخابات 1402

بازدید وزیر اطلاعات از ستاد انتخابات کشور

حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب با حضور در ستاد انتخابات کشور در جریان روند برگزاری انتخابات و فرایند اخذ رأی قرار گرفت.

حضور وزیر اطلاعات در وزارت کشور

رای‌گیری در شعب سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تمدید زمان اخذ رای در تمامی شعب در سراسر  کشور تا ساعت ۲۰ خبر داد.

حضور جهانگیری پای صندوق اخذ رای

جهانگیری رای داد

حضور بهزاد نبوی پای صندوق اخذ رای

برگزاری انتخابات 1402

وزیر علوم با حضور در اتاق رصد وضعیت انتخابات ستاد انتخابات وزارت کشور از روند برگزاری انتخابات بازدید کرد.

حضور وزیر علوم در ستاد انتخابات

اخذ رای تا ساعت ۲۲ تمدید شد

با اعلام محمد اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور فرایند انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

حضور سردار قاآنی پای صندوق رای

فرمانده سپاه قدس رای خود را به صندوق انداخت. 

سردار قاآنی در انتخابات حضور یافت

مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل است

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مدارس شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان تهران فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است.

زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ تمدید شد

ستاد انتخابات کشور زمان اخذ آرا را در سراسر کشور تا ساعت ۲۴ امشب تمدید کرد.

احمدی‌نژاد در مدرسه هدایت رأی داد

 محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق دقایقی قبل با حضور در مدرسه هدایت تهران در محله نارمک رأی خود را به صندوق انداخت.

رای‌گیری از مردم تا آخرین لحظه انجام می‌شود

طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که در بعضی از مناطق و شعب با ازدحام مواجه هستیم که جای نگرانی ندارد، چراکه تمام آرای مردم تا آخر اخذ می‌شود.

فرآیند رای گیری انتخابات در سراسر کشور به پایان رسید

فرآیند رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
از قدیم دو تا چیز گفتن
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
هیچ ماست بندی نمیگه ماستم ترشه
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۱۷:۱۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
نیستند.جناب آقای سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟ آیا بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۶:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
من بعلت اینکه از عملکرد برخی نماینده گان مجلس رضایت نداشتم نمی خواستم رای بدهم ، ولی در ساعت ۸ شب یاد شهدای انفجار تروریستی کرمان افتادم ، دیدم آنها با تمام مشکلات برای سالگرد حاج قاسم رفتن و جان خود را هم فدا کردند به غیرتم برخورد به اتفاق خانواده ۵ نفر رفتیم و رای دادیم از نظر خودمان افراد اصلح ، امیدوارم به حرمت خون این شهدا هم که شده نماینده ها دست از دنیاطلبی و منفعت طلبی بردارند و مشکلات کشور را کم تر کنند .
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۰۹:۴۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که مهندس ملک جعفریان مدیرمخابرات منطقه تهران متأسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بررسی و رسیدگی نکرده است و در این مدت 25 ماه در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران فقط سکوت اختیار کرده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض جمعی از سهامداران مخابرات در سراسر کشور
۰۹:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ارزش سهام عدالت 10 الی 14 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون و 200 هزار تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
اعتراض جمعی از سهامداران مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۶:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
تقریبا 60 درصد مردم رای ندادن و باید وضع مملکت داری کمتر هم. میشه چندین ساله که مردم فقط حرف شنیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
تو هر محلی ستاد انتخابات هست دیگه تازه ما انتخاب های سال های قبل یادمون میاد خودمون مقایسه میکنیم میفهمیم امسال ببشتر بوده یا کمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
گوشواره قلبی کاپشن صورتی پیروز میدان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
باتوجه به مشارکت پایین تهرانیها بایدیه فکراساسی برای این کلان شهرمنافق پروربشه حداقل باید استارت کوچک سازی این کلان شهر کلیدبخوره وگرنه درآینده چالش های فراوان امنیتی و...برای کشور خلق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
بنزین و دلار و طلا بعد انتخابات گران نمیشه
نگران نباشید
دولت فکر همه جا را کرده
الکی جو ندید.
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
امروز قیمت طلا و دلار رو چک کردی پروفسور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من و حدود200نفر از خانوادم و طایفه م رای دادیم با افتخار. تا بسوزد آنکه نتواند ببیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
منم با این که پل روستا به خاطر بارش ها شکسته بود خودم رو به جریان فاصلاب انداختم شنا کردم خودم رو به حوزه رسوندم و رای ام دادم
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
فعلا منتظر گرانی ها و تورم وحشتناک باشید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
باشه انتخابات خیلی پر شور بوده، از چی میترسی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من رفتم رای دادم، اما واقعا خلوت خلوت بود.هیچکس نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
چرا قسمت دیس لایک بعضی از نظرات کار نمیکنه معنی این کارا چی وقتی میگ کار یعنی اتفاقی نیست
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
پر شور با ده درصد مشارکت.
بابا شما دیگه کی هستید آبروی پرشور را هم بردید!
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۲۲:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من امروز دودل بودم برم یا نه !! آخه من تا حالا توی همه انتخابات شرکت کردم اما وضع معیشتم با اینکه شب و روز کار میکنم اما سال به سال بدتر شده الانم چهل سالمه اما ازاین دنیای یه این بزرگی حتی نیم متر زمین هم برای خودم ندارم که توش زندگی کنم و خیلی چیز های دیگه ...... ، هر دوره با خودم گفتم برم شرکت کنم این دفعه وضع مملکت خوب میشه اما نشد ، این بار هم دلم نیامد رفتم توی رای گیری شرکت کردم اما این را به همه نماینده هایی که منتخب می‌شوند میگویم خدا لعنت کنه اگه قدمی برای ملت برندارید و نفرین ملت و خدا همراهتون باشه اگه گره ای از مشکلات ملت باز نکنین و امید ملت رو نامید کنین
Iran (Islamic Republic of)
Emad
۲۲:۳۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
رأی میدهم به کوری چشم نتانیاهو ، بایدن، جیش الظلم و هزاران دشمنان ایران و اسلام
و به خاطر شادی دل رهبرم حاج قاسم و شهید حججی و هزاران بندگان عزیز خدا که راه را به ما نشان دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
رای دادم ولی ناراضی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
رای دادم ولی ناراضی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کلا امروز همه مردان وزنان یک تیپ بودند تیپ جزب الهی ها وحامیان نظام پس حداقل مشارکت یعنی درکل ایران 15میلیون نفر این شلوغی بعضی از مساجدها مثل ابوذر وحیمیخ ارشاد مسجدجامع نارمک لرزاده و... صرفا برای نشان دادن ملت که مشارکت جداکثری بود ویک ترفند دیگر اینکه درتهران شورای نگهبان نزدیک 4000نفررا تائید صلاحیت کد هر نامد اگ بستگان دستان همکاارنش 200نفر باشند میشند 800/000نفر تا ااین طریق مشارکت رابالا ببرند اگر مشارکت بالا بود چرا بجز مساجدهاییکه دبین صداسیما مستقر بود خلوت بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کلا امروز همه مردان وزنان یک تیپ بودند تیپ جزب الهی ها وحامیان نظام پس حداقل مشارکت یعنی درکل ایران 15میلیون نفر این شلوغی بعضی از مساجدها مثل ابوذر وحیمیخ ارشاد مسجدجامع نارمک لرزاده و... صرفا برای نشان دادن ملت که مشارکت جداکثری بود ویک ترفند دیگر اینکه درتهران شورای نگهبان نزدیک 4000نفررا تائید صلاحیت کد هر نامد اگ بستگان دستان همکاارنش 200نفر باشند میشند 800/000نفر تا ااین طریق مشارکت رابالا ببرند اگر مشارکت بالا بود چرا بجز مساجدهاییکه دبین صداسیما مستقر بود خلوت بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
انشاالله به امید خدا از فردا تاسال بعد ۱۰۰ درصد گرانی تجربه خواهیم کرد آماده میشیم برای انتخاب ریاست جمهور...علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
آفرین دقیقا امروز ۱۲ اسفند قیمتها افزایش پیدا کرده درست گفتی، تازه اولشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
تا کور شود آنانکه نتوانند حضور مردم در صحنه ببینند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اقا میگن دلار امروز شد ۶۰ تومن یعنی سالی ۲ کیلو گوشت هم از سفره رفت تبریک به مسعولین قدر شناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
یک سیاست نظام درانتخابات تایید صلاحیت نزدیک به 20/000هزار نفر درتهران بالای3700نفر خوب درتهران 3700نامزد هرنامزدی اگر 200نفر از بستگانش ودوستانش وهمکارانش شرکت کنند میشود 740/000نفر این فقط درتهران وگرنه مردم پای صندوق رای نیامدن من بیش از 20تا شعب صندون سر زدم همه جا کمتر از 7-8نفر بودند تازه فقط شعب هایی که دوربین صداوسیما مستقر بود مثل مسجد لرزاده وابوذر مسجد جامع نارمک وحسینیه ارشاد و... شلوغ بود مشارکت زیر25درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اقا امارمشارکت را بالای 55درصد اعلام کنید البته بدون مهر خوردن شناسنامه وباافغانیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
حالا چطور شعب اخذ رای که دوربین ها مستقر هستند شلوغه؟ مثل مسجد ابوذر مسجد لرزاده مسجد جامع نارمک وحسینه ارشاد و.... اگر بنا برحضورمردم باشه باید درتمام شعب شلوغ باشه که درسطح شهر اینطوری نبود بهرحال این زمینه ای سهت برای امار بالای 55درصد مشارکت مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اهای کسانی که رای ندادی وقصدتون شادی دل دشمن بودبه جزبعضی شهرامشارکت مردم‌خوب ولی شما که نرفتی توقع حل مشکل هم‌ازکسی نداشته باشین وچون دشمن شادنشدامروزتکه استخوان دشمن هم به شما نمیرسه متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
یعنی تو که شرکت کردی آلان دیگه هیچ مشکلی نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
درصدِ آمارِ مشارکتِ واقعی قطعا تک رقمی است؛
بین۱ تا ۱ونیم میلیون نفر اجرا کنندگانِ انتخابات و امنیتی ها و....
بین۳تا۴ملیون نفر کاندیداها و خانواده ها و اقوامشان که فقط و فقط بخاطر اون کاندیداها میان پای صندوق

و مابقی هم حقوق بگیرانِ دولت و حوزه ونیروهای مسلح و.... که از ترس از دست دادن منافعشون میان پای صندوق
عده ای از مذهبیون هم میان بخاطر حرمت شهدا و امام زمان(عجل)

پس این مشارکتِ حدودا تک رقمی هم تمام و کمال سیاستهای نظام را تایید و همراهی نمیکنند

این تحلیل فقط برای اینه که مسئولان حقایق را درک و تا دیر تر نشده مسیر را تغییر دهند و بازنگری کلی داشته باشند در تمام امور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
تورم،فقر، نابودی فرهنگ، نابودی کسب و کار، مهم نبودن موضوع ورزش، گرانی مسکن، خودروهای بی کیفیت، مالیات های من درآوردی، نابودی طبیعت، فساد مسئولین،نابودی صنعت گردشگری، تصویب واجرای انواع قانون هایی که باعث سخت تر شدن زندگی مردم شده و......، ایرانی ، میدونی چرا در طول تاریخ انواع بلاها سرتون میاد؟ چون شما صبورترین مردمان روی زمین هستین،چی بهتر از این برای سیاست مدارها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
همین صندوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد ملیونی ناحقی که میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، به امید شفافیت نفت و بانک ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد ملیونی ناحقی که میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، به امید شفافیت نفت و بانک ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اونایی که مثبت و منفی ها رو نشونه نبود مشارکت می دونن عزیزم ملاک حضور مردمه نه گوشی تو دستت تو هر خونه ای حداقل دو تا سه تا گوشی هست تو توهم نباشید شلوغ بو نه مثل دفعه های قبل ولی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ارتش سایبری از نفس افتاده آلبانی نشین ریختن تو باشگاه خبرنگاران فقط دارن از آرزوهای دوران جوانی از دست رفته خودشون حرف میزنن و عقده گشایی می‌کنند ولی ملت باشرف و باغیرت ایران همیشه در صحنه حاضر هستند هر رای مردم باغیرت ایرانی مثل سیلی محکمی به گوش منافقین و اربابان صهیونیست شون نشست، درود به ملت بصیر و شجاع ایران ✌️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ایا مهرنشدن شناسنامه امکان چندین بار رای دادن را تقویت نمیکند؟ حضوری چندین شعب اخذ رای رفتم بجز 5-6نفر کسی نبود مشارکت زیر20درصد
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۹:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ضد انقلاب گرامی با ای کیو ...؟ ۴۵ ساله دارید میگید دوروغه ،فوتوشاپه ،مردم نیستند ،نمیان ،جمهوری اسلامی تنهاست اخه تاکی عقل هم خوب چیزیه همین الان دارید تو یه رسانه حکومتی نق می‌زنید و نق و نوقتون منتشر میشه ،، تو آمریکایه عزیزتون یه دانشجو از فلسطین حمایت میکنه رئیس دانشگاه و به صلیب میکشن به تار مویه تیلور سویفتتون قسم حیا خوب چیزیه که شما ندارید خب...
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۱۹:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
بخاطر رهبرم رای دادم تا دشمنان رهبرم با دیدن حضور پرشور مردم غمگین باشند، امیدوارم رهبرم در عوض به معیشت مردم بخصوص مستاجران و کارگران چاره ای بیندیشد??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
باشگاه خبرنگاران که رسانه دولته 99 درصد نظرات منفی را درج نمیکنه وای بحال آمار رای گیری که مستقیم دست دولت است و روزهای آینده چه مهندسی بشه تعداد آرا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
آبو بریز همون جایی میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد ملیونی ناحقی که میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، به امید شفافیت نفت و بانک ایران
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۲۱:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
تو چند یک این مملکتی که درصد ارائه میدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
رای گیری الکترونیکی بود با کارت ملی تعداد آرا رو نمی تونن دستکاری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اتفاقا درج میکنه پس اینهمه دای منفی از کجا میاد آلبانی اسرائیل و عربستان و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
لااقل آنقدر تابلو سوختنتونو جار نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
دقیقاً نظر منم حذف کرد نوشته بودم کسی رای نداده چرا دروغ میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
جالبه خانم های شل حجاب و بزک کرده هم نمایش دادید!
چی شد آخر سر کوتاه اومدین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
مهندسی التماس نیاز ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
هنوز شمارش نشده از کجا می گی پر شور؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اگه انتخابات به دور دوم رسید ترتیبی اتخاذبشه که همه نامزدهایی که به دوردوم رسیدندو اختلاف نظر دارندبیان شبکه انتخاب یه جلسه ای شبیه مجلس باشه مجری سوال کنه اسامی موافق و مخالف روی صفحه ثبت بشه بعدمثل مجلس چند موافق و مخالف پشت تریبون صحبت کنندبعد دوباره جدا جدا طرحهاشون رابگن و موافق و مخالفین صحبت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اونایی که میگن کسی رای نمیده درسته مثل سال های قبل نیست ولی اینقدرم هستن که رای بدن اگه نمیرفتن رای بدن تعطیل میکردن وشروع به شمارش میکردن کمتردم‌برای دشمن تکون بدین ازدشمن جزتکه استخوانی که ازدهان منافقان دیگرپس گرفته بیشتربه شمانمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من رأى دادم
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۱۸:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ما هم با افتخار مانند سایر ایرانیان وطن دوست و آگاه رای دادیم،به کوری چشم دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۸:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
خودم ک رای دادم،خانمم از اونایی بود ک نمیخواست رای بده،گفت۵۰۰بده تا رای بدم،منم بهش۵۰۰ دادم،رفت رای داد،خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
منم رلی دادم به کوری چشم کسانی که چشم ندارند کشورم رو سربلند ببیند واین رای منفیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
خوش به حالت
Iran (Islamic Republic of)
حسن حلفی
۱۶:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من امروز رفتم رأی دادم، اما متأسفانه در حوزه ی شهرستان ما بی نظمی موج میزد و حتی خواستم از رأی دادن منصرف بشم، هنگام رأی دادن یک نفر دنبال مردم میومد و روی نوشتن اونها نظارت میکرد و یک نامزد رو هی تبلیغ میکرد و تاکید میکرد بنویس بنویس فلانی و بنویس واقعا متاسفم
Germany
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
از بین همه دوستام دو نفر رای دادن اونا هم گفتن واسه اینکه تو کارشون مشکل پیش نیاد اومدن. واقعا مدیونید مشارکتو بیستر از ده درصد بزنید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
حالا چرا ب رای ندادن افتخار میکنید فایده ش چیه ؟
فرق شما با گوسفند چیه پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من رای دادم و کاری هم ندارم.با رای ندادن مشکلی هم نمیشه.الکی حرف از دین نزنید.تمام مشکلات کشورو قبول دارم و به هیچ عنوان (((بعضی))) از اعتراضات رو رد نمیکنم.شاید با سر کار اومدن نمایندگان جدید،مشکلات حل شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
منم بخاطر شغلم. مجبوری رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اتفاقا اگه با نیت خیر بری رای بدی و روح شهدا خوشحال بشه کارت راه میفته. کاشکی اینو میفهمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
تو و خانوادت تقصیر خودتون نیست عادت کردید منفعت طلب باشید، اما ما اینجا برای آینده مملکت رای دادیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
برووووووووو ما خانوادگی بیشتر رفتیم خدا رو شکر امار خوبی داریم .تازه این از آزادی زیاد هست که به ایرانیا داده شده که بعضیا رای نمیدن وگرنه کشورا دیگه جریمه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
آخه چه ربطی داره به خاطر شغل دیگه الان اصلا تو شناسنامه مهر هم نمی زنن یعنی محل کار ایشون اینقدر بیکار بره کد ملی بزنن ببین کی رای داد کی نداد اصلا با عقل جور در میاد تو رو خدا فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد ملیونی ناحقی که میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، به امید شفافیت نفت و بانک ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
مدیونی اگه فکر کنی غیر از خودت و دوستات کس دیگه هم تو این مملکت هست فقط خودت بقیه رباتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من رای دادم تا کور شود آنانکه نتوانند حضور مردم را تحمل و ببینند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
مگه انتخابات در آلمان بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
دروغ نگو دروغ گو به خاطر شغلم
من که تو ی خانواده ای بودم بعضی از نزدیکام کاملا سیاسی مخالف بودند هیچ وقت هیچ وقت با این که ی شغل دولتی داشتم مجبور نشدم اجباری رای بدم احتمالا جز منافقین هستی که تو دهه شصت هنوز زندگی میکنه
Netherlands
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
حضور پرشور مردم در خانه های خود خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
چشمت کور ما رای دادیم عکس فرستادیم تو گروها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
حوزه مدرسه روبروی خونه ما آنقدر شلوغه پرنده پر نمیزنه خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من امروز رفتم صف رای رو دیدم کلا 50 نفر جمع شده بودن خیلی خلوت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد ملیونی ناحقی که میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، به امید شفافیت نفت و بانک ایران
Iran (Islamic Republic of)
کارگرساده
۱۶:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
گرونی رو دریابید ۳۰ روز کار میکنیم برای ۸ میلیون کجاش عدالته ؟

اونایی که رای دادید همین مجلس حقوق کارگر و ۸ میلیون تعیین کرد
همین مجلس سن بازنشستگی رو ۳۵ سال کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ای دروغگو جمعه ها تعطیله چجوری ۳۰ روز در ماه کاری میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
همین مجلس حقوق سربازان رو 12 برابر کرد... حقوق 450 تومنی کجا، حقوق الانشون کجا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
به ناشناس ۰۲:۱۹
استاد تو به این میگی افزایش یا کاهش ارزش پول ملی!؟
اون زمان که حقوق ۴۵۰ بود ارزش پول از الان که حقوق به قول تو ۱۲ برابر شده بیشتر بود
نکته دوم نکنه توقع داشتی حقوق سربازان همراه هزینه ها و تورم خرج کرد یک سرباز افزایش پیدا کرده حقوقش افزایش پیدا نکنه!؟
اون زمان که حقوق ۴۵۰ بود بلیت اتوبوس قطار زیر ۵۰ هزار بود اما الان زیر ۵۰۰ هزار تومانه
در نتیجه با این کاهش ارزش پول ملی نسبت به اون زمان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده در این افزایش ۱۲ برابری!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۵:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
با اینکه نظرات ما مخالفین رو منتشر نکردید ولی مثبت و منفی ها کاملا نشانگر همه چیز هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
روزی اکثریت قدرت دردست میگیرن فعلا رسانه میلی باید میلی بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
خطاب به ۱۹:۶ خب اکنون هم قدرت در دست اکثریت هست . نکنه جنابعالی خودتان را اکثریت حساب می کنید ؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد ملیونی ناحقی که میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، به امید شفافیت نفت و بانک ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کلا امروز همه مردان وزنان یک تیپ بودند تیپ جزب الهی ها وحامیان نظام پس حداقل مشارکت یعنی درکل ایران 15میلیون نفر این شلوغی بعضی از مساجدها مثل ابوذر وحیمیخ ارشاد مسجدجامع نارمک لرزاده و... صرفا برای نشان دادن ملت که مشارکت جداکثری بود ویک ترفند دیگر اینکه درتهران شورای نگهبان نزدیک 4000نفررا تائید صلاحیت کد هر نامد اگ بستگان دستان همکاارنش 200نفر باشند میشند 800/000نفر تا ااین طریق مشارکت رابالا ببرند اگر مشارکت بالا بود چرا بجز مساجدهاییکه دبین صداسیما مستقر بود خلوت بود؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۵:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
نهایتا تهران ۲۰ درصد رای میدن اونام نون شون گیر رای دادن هست
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۶:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
قضیه نون نیست .بلکه هدف حفظ نظام جمهوری اسلامی و حراست از آرمان امام راحل و شهدا و سربلندی کشور است ،ایمان میخواهد وغیرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اتفاقاتهرانیابیشترازشهرای دیگه مشارکت داشتن.کمترفکرخوراک وشکمتون باشین فکرارامش واسایش باشیدفکراخرتتون باشیدکاری نکتیدمثل زمان پهلوی بشه که ایران چندین قسمت شد
Germany
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
سخاوتمندی تهران به ده درصد به زور برسد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من خودم بچه تهرانم و پدرم از سال 1330 تا 1365 تهران زندگی کرد و کار کرد و الان در شهرستان زندگی می کنم. دیگه تهران اون تهران قدیم نیست و اصالت نداره. تهرانی قدیم هم کمه که مرام و معرفت داشته باشه. ضمنا ایران تهران نیست. اینو هر عاقلی میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
تلویزیون را ببین . درصد شرکت کنندگان بالاست ‌ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
خوب بدن مگه ایران تهرانه هر چی شکم سیر تر طلبکاری والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
تهارنیها نونشون در بی نظمی اقتصاده به این دلیل رای نمی دن . هم در توبره می خورند هم در آخور.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۵:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
درود
مادر شهید خالقی پور رو دیدم خیلی خوشحال شدم.
خدا حفظشون کنه همیشه منافقین را رسوا و ناامید می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
جدی خیای خوشحال شدی مثلا بابت چی خوشحال شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
خوشحالی بابت لبخندی که روی لب مادر شهید میبینیم هنوز انقدر بد نشدیم که شرمنده نباشیم از شهدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد ملیونی ناحقی که میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، به امید شفافیت نفت و بانک ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
چنان تورمی و گرنی بشه که همه از کرده خویش. پشیمان شوند و انگشت حسرت به دندان گیریم
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۶:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
چنان دشمنان رو روسیاه کنیم که عبرت تاریخ شوند.
Iran (Islamic Republic of)
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۸:۳۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من رای دادم،اما احتمالا بعد انتخابات دلار گرون بشه،اخه کلی خلق نقدینگی شده!البته امیدوارم نشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من رای دادم و از اوضاع ناراضی هستم ولی به عشق شهدا و شهید سلیمانی رای دادم. از خودشون هم کمک می گیرم در زندگی و چشم به دست کسی هم ندارم. آخرشم میگم انشالله همه تو زندگی خیر ببینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
فقط مسیولین به خودشون رای دادن مردمی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کسی که خودشو به خواب زده رو که نمیشه بیدار کرد برو دکتر شماره عینکتم چک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
چون همه دربرابر آینده کشور مسئول هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
پر شور!!! جدی می‌فرماید
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۵:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
شما خودتو ناراحت نکن داره در مورد ایرانی های مسئولیت پذیر صحبت میکنه نه انسان های بی تفاوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
منم رای دادم و به هیچ کس ربطی نداره.تمام.متاسفم اگه دل یه عده قلیل رو شکوندم ولی خب اراده م دست خودم بود و نذاشتم چنتا شبکه تلویزیونی بهم امر و نهی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
جدی می فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
منم رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
خدااااا من این فیلمهارو باور میکنم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
یه کار مهمی که در انتخابات بعدیمجلس باید انجام شود زدن عکس و نام باهم در شعب رای است
چهره تاثیر در شناخت درست دارد صحبتهای شخص و مواضع و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
باید حوزه های کوچک شوند و تهران سی نفری تبدیل به چند حوزه ۵ نفری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
فیلم های قدیمی نسوخت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
شفافیت حقوق و استخدام ایران خودرو وسایپا را برقرار کنید ، شفافیت و نظام حقوق دهی صنایع را مشخص کنید ، حق سهامداران را از صنایع بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ایران خودرو ، سایپا و ... حقوق های نجومی (۸۵ میلیون تومانی)به کارکنانشان می دهند و از اون طرف می گویند خودروسازها زیان کردند !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
داداش من کارمندم حقوقم ۱۲ میلیونه، حقوق ۸۵ میلیونی از کجات درآوردی؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
همه مزدورا دور هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
فقط مهران رجبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
رای دادم تا کور شه هرکسی که بدی ایرانمو میخواد
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۳:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
معلومه نفست از جای گرمی بلند میشه همین مجلس بازنشستگی رو کرده ۳۵ سال همین مجلس حقوق کارگرو ۸ میلیون تعیین کرده امیدوارم خداوند بیدارت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
حقوق سربازان ١٢ برابر شد. 3 دهک پایین جامعه بیمه درمانی رایگان دارن، وام ازدواج 3.5 برابر شده، قانون اقدام راهبردی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
عشقم علی مطهری نماینده آزاده پاکدست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
آخه علی مطهری بلد نیست حرف بزنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
بله من هم دوستمان موافقم

مطهری در حد معلم ابتدایی هم نیست چه رسد به نمایندگی مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
یه دونه پژو پارس معمولی نوشتم اونم پارسال و الان هم تحویل ندادن و از 180 تومان شده 310 تومان و اونوقت میگن خطش تعطیل شده. شما چه ارزشی برای مردم قائل شدید که من بیام رأی بدم. اصلا رأی من چه ثمری داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من هم رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
رای ملت روشنفکر به علی مطهری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کسی واقعا ایرانی باشه رای میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
مگه سهمیه بگیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
نه من کارگرم هیچی هم سهمیه ندارم مشکلات خیلی دارم ولی صبح رفتم رای دادم فقط برای چرت وپرتی که اون امریکایی بیشرف گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ایرانی اصیل هیچ گاه ظالمان را تایید نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من ایرانیم رای دادم
Italy
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
خانم های به قول شما بی حجاب یا بد حجاب امروز چه عزیز شدن برای خبرنگارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
بی حجاب نبودن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
شل حجاب بودند نه بی حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
شکوه ایران زمین پای صندوقهای رای، مردم بار دیگر حماسه آفریدند ، عصبانیت رسانه های معاند از حضور پرشور مردم پای صندوقها، حضور پرشور مردم اثبات بیعت با نظام و آرمانهای انقلاب ... وطنم ای شکوه جاویدااااان
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
من رفتم مدرسه پایین خونمون رای دادم،خدایا ب امید خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
چرا از بی حجاب ها عکس و ویدیو گذاشتین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ان شاءالله مجلس بهتری باشه و اینا هم درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
بخاطر اینکه دین اینان در خدمت سیاسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
بله12:33راسته میگه ان شاالا مجلس بهتذی باشه در اصر وقت برای بی حجاب های که پای صندوق رای حاضر شدن جریمه و قانون های جدید تری رو تصویب میکنند جهت عمل به امر به معروف نهی از منکر دیگه مگه ندید چجوری سریع تصویب و اجرایی شده جریمه بی حجابان اما واردات خودرو چی این بازی ها چه معنی میده یا نظرات منفی که تو سایت ثبت نکیشه
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۹:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ساعت هشت ونیم صبح رفتم دوتاازمساجدکرج سامانه رای گیری قطع بوده خلاصه شانس به ماروکردسومین مکان رای دادم خداحفظشان کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
مَا شَاءَ ٱللَّٰهُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِمَا شَاءَ ٱللَّٰهُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِمَا شَاءَ ٱللَّٰهُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ
Italy
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
داداش اگه عربی باید بری عربستان زندگی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
لا حول ولا قوت الا بالله ما رای دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
الحمدا...ما رای دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
باشگاه خبرنگاران جوان با سلام
لطفا از طریق قوه قضاییه پیگیر این شرکت های خصوصی لیزینگ خودرو و درصد های سود و کارمزد و و ورودی و قراردادهای ۱۴ صفحه ای شون که یکی از عوامل برهم ریختگی اقتصاد و همین طور خودرو هست و به صورت علنی در حال رباخواری و اختلال در اقتصاد هستند را پیگیری کنید کافیه یک سرچ ساده در پلتفرم ها مثل دیوار داشته باشید و قراردادها و میزان سود و غیره را بررسی کنید متوجه هیولای رباخوار با پوشش قانونی خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
باشگاه خبرنگاران جوان با سلام
لطفا از طریق قوه قضاییه پیگیر این شرکت های خصوصی لیزینگ خودرو و درصد های سود و کارمزد و و ورودی و قراردادهای ۱۴ صفحه ای شون که یکی از عوامل برهم ریختگی اقتصاد و همین طور خودرو هست و به صورت علنی در حال رباخواری و اختلال در اقتصاد هستند را پیگیری کنید کافیه یک سرچ ساده در پلتفرم ها مثل دیوار داشته باشید و قراردادها و میزان سود و غیره را بررسی کنید متوجه هیولای رباخوار با پوشش قانونی خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
با افتخار رأی می‌دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
زنده باشی منم صبح رفتم رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
سلام به افتخار برسون
آخرین اخبار